חיידקים וחיסון טבעי

חיידקים וחיסון טבעי
החיידקים הם תמיד תוצאה של המחלה ולא סיבתה

מקצוע הרפואה מעולם לא היה מאוחד בדעתו משחר הבריאה ועד עצם היום הזה מה הוא מקור המחלות!? הסברה שמחלות נגרמות ע"י חיידקים הולכת ומסתברת כיותר ויותר מופרכת ורחוקה מהמציאות האמיתית.
האמת לגבי חיידקים היא שחיידקים אינם יכולים להתפתח ולהתרבות בצורה מזיקה בגוף נקי ובריא, אלא שנצרכת עבור כך "קרקע הולמת" להתפתחותם. גוף נקי ובריא משמש כ"חיסון טבעי" ואינו מאפשר לשום חיידק איזה שיהיה להיתפס בו באופן שיזיק לו.
אם כן, יש חיסון טבעי לגוף בפני מחלות. חיסון זה צריך להיות מופר בטרם שהמחלה תוכל לזכות לאיזו שהיא דריסת רגל בגופנו – הרי שהחיידקים אינם הגורם העיקרי למחלה!
והרי ששאלת השאלות היא: אם יש כוח חיסון טבעי בגופנו מפני מחלות, מדוע לא ללמוד ולעסוק בפיתוחו ובמקום זאת לכלות את הזמן והכוחות על חיפוש חיסונים מלאכותיים!?
גוף בריא שמבוסס על חיוניות ודם טהור הינו ההגנה הבטוחה ביותר מפני כל המחלות לסוגיהן. כלומר, סוד החוסן הבריאותי הוא בעצם "בריאות מתוך חיי בריאות".
עלינו לרצות ולעשות "רפורמה בהרגלי החיים שלנו כשיטת ריפוי ומניעה".
כידוע, חיידקים אינם יוצרים מחלה באורגניזם בריא, אלא הולכים ומתרבים דווקא בזמן מחלה. ושוב השאלה: אם חיידקים נמצאים חסרי אונים למול גוף בריא, מדוע לא לטפח את הבריאות כאמצעי שמונע מחלות?
כפי שצמחים צומחים מתוך האדמה, כך חיידקים מתפתחים מתוך רקמה אורגנית מתה, חיידקים שונים בהתאם להרכב של אותו חומר מת. חומר אורגני חי אינו משמש לחיידק מצע לקיום. תפקידם של החיידקים בטבע הינו לפרק את החומר האורגני המת ולהחזיר את היסודות שלו לאוויר ולאדמה. כל זמן שאותו חומר אורגני לא יהיה פגוע או מת לא תהא לחיידקים כל אפשרות לפרק ולאכול אותו. החיידקים הם פועלי המחזור הטבעיים, בלעדיהם החיים בעולם לא היו אפשריים. אם כן תפקיד החיידקים בטבע הוא חיובי ולא שלילי! החיידקים אינם הסיבה למחלות כי אם התוצאה שלהן.
החיידקים אינם גורמים למחלות ונוכחותם בזמן מחלה אינה הוכחה שהם אלו הגורמים לה. ישנם גורמים אחרים שפוגעים באדם, מחלישים אותו ומכשירים אותו להתרבות החיידקים והם הם הסיבה למחלות.
תיאוריית החיידקים מנוגדת לחוקי הטבע, מופרכת על ידי המציאות, מנוגדת להגיון וחסרת כל יסוד מדעי.
תיאוריית החיידקים משמשת כאבן היסוד לכל השיטה הרפואית הקונבנציונלית ולכל תעשיית התרופות, שהיא התעשייה הרווחית ביותר בעולם כידוע, וממילא אינם מסוגלים להתנתק ממנה ולהודות באבסורד שבה.
ייחוס המחלות לחיידקים אינו אלא הסחת דעת מהגורמים האמיתיים ומאחריותו של האדם עצמו למחלותיו.
לפי תיאורית החיידקים אין לאדם בחירה חופשית והוא יכול בכל רגע נתון להיתקף על ידי איזה חיידק ולחלות קשות. כלומר, אין לאדם שום בחירה ויכולת לשמור על בריאותו והוא מופקר לגמרי לגורל העיוור שבידי החיידקים…
כאשר הציבור ישתכנע בהסברי תורת הריפוי הטבעי לגבי הקשר האמיתי בין חיידקים ובין מחלות – סביר להניח כי יתמוטטו כל התיאוריות הרפואיות, ומשום כך הם דואגים להפחיד אותנו בכל מיני דיווחים על החיידק הטורף או חצבת וכהנה דמיונות מאיימות.
תפקיד החיידקים במחלה הוא לפרק ולסלק את התאים של הרקמות החולות או הפגועות (שנפגעו עקב רעילות פנימית), כדי לאפשר בניית רקמה חדשה. החיידקים הם תוצאה מהמחלה ולא סיבתה. כמו שהיתושים לא גרמו לביצה, והזבובים לא הביאו את האשפה, כך גם החיידקים – לא הם אלו שגרמו למחלה!
בעלי החיים והצמחים אינם מתכלים על ידי חיידקים אלא לאחר מיתתם או פציעתם, וזאת על אף שבכל העת הם מוקפים ועטופים במיליארדי חיידקים!?!
בעת מחלה או פציעה, יש בגוף תאים מתים בכמויות גדולות יותר ועל כן החיידקים מתרבים במטרה לפרק את התאים המתים בכדי להוציאם כמה שיותר מהר מן הגוף. תהליך זה כרוך בחום, אדמומיות, התנפחות וכאב – אלו הסימנים שבריאות וריפוי קורים כאן! אמנם, ישנם כאלו שבטעות מרה מגדירים זאת כמחלה ונוטלים אנטיביוטיקה בכדי לדכא את התהליך הבריאותי שקורה כאן. בכך הם בעצם גורמים לשלושה דברים:
1. הרקמות המתות נשארות בגוף ולא מאפשרות לרקמות חדשות להיבנות במקומן.
2. הרקמות המתות בצרוף הרעלים שבתרופות ירעילו את הגוף אף יותר,נדבר שיגרום לנזקים גדולים בעתיד.
3. נטילת התרופה הולכת ומדכא מפעם לפעם את יכולת הריפוי הטבעי של הגוף את עצמו, מה שגורם להתפתחות מחלות כרוניות וניווניות רח"ל.
האנטיביוטיקה משמידה גם חלק ניכר מהכדוריות הלבנות ומן הכדוריות האדומות ומן הטסיות (טרומבוציטים). על ידי כך, היא חושפת את הגוף לסכנות – אשר החוסן הטבעי (לפני שהרפואה הקונבנציונלית פגעה בו) היה יכול לטפל בהן ביעילות.
כאשר חולה נוטל אנטיביוטיקה, ואחרי כן מחלים – זוקפים זאת לפעולת התרופה, ולזכות הרופא. אבל אם הוא קיבל אנטיביוטיקה, ולא החלים – מה ומי גרם למותו? תשובת הממסד הרפואי לגבי סיבת המוות: "הגיל", "חיידק אלים", "וירוס קטלני", "תורשה (גנטיקה)", ועוד ועוד; הכל – רק לא התרופה.
טיפול תרופתי נחוץ כאשר מערכת החיסון אינה מסוגלת להתגבר על זיהום בכוחות עצמה. אמנם, ברוב הזיהומים הנגיפיים לא דרוש טיפול תרופתי; כאשר עוברים לאורח חיים בריא זיהומים אלה נרפאים מאליהם עם הזמן, כיוון שהמנגנון החיסוני מסוגל להשתלט עליהם בעצמו.
לסיכום:
חיידקים אינם הסיבה למחלות. אנטיביוטיקה מרעילה את הגוף וגורמת להתפתחות מחלות קשות אחרות. הריפוי היחידי הוא ניקוי הגוף מרעלים והשבת החיוניות הכללית הגופנית והנפשית לאדם.
כל זמן שהאדם חי גופו נוטה לחיים ובונה חיים, כל שעלינו לעשות הוא לא להפריע – כי אני ה' רופאך.

מוזמנים לשתף

רוצה להצטרף לקהילה שלנו?

מעוניינים לקבל למייל תכנים וטיפים מעשירים בנושא בריאות הגוף והנפש? 

השאירו פרטים ונהיה בקשר

רוצה להצטרף לקהילה שלנו?

מעוניינים לקבל למייל תכנים וטיפים מעשירים בנושא בריאות הגוף והנפש? 

השאירו פרטים ונהיה בקשר