בריאות ורפואה טבעית – התפתחות המחלה ומניעתה

[fusion_builder_container hundred_percent="no" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" admin_toggled="no"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_2" layout="1_2" spacing="" center_content="no" hover_type="none" link="" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding="" dimension_margin="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text]

תורת הריפוי הטבעי – כל אדם יכול לחיות חיים שלמים ארוכים וטובים ללא צורך ותרופות וללא שום מחלות. גם מי שחלילה חולה באיזה מחלה שלא תהיה, ברוב המחלות אפשר להבריא לחלוטין ולחיות וללא תרופות וסבל מיותר. וגם במחלות קשות שלא ניתן להבריא מהם באמת, אפשר לחיות חיים הרבה יותר איכותיים טובים נעימים וארוכים עם כמה שפחות תרופות בזכות הריפוי הטבעי.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type="1_2" layout="1_2" spacing="" center_content="no" hover_type="none" link="" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding="" dimension_margin="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_text][/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent="no" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" overlay_color="" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" padding_top="" padding_bottom="" padding_left="" padding_right=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" border_position="all" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" center_content="no" last="no" min_height="" hover_type="none" link=""][fusion_text]

מה שאנחנו רוצים ללמוד זה שאף מחלה רצינית, כרונית, ניוונית, הן נפשית והן גופנית לא מתחילה ביום אחד שאתמול האדם היה בריא והיום הוא חולה. אלא המחלות הן תהליך שהוא נוצר כתוצאה מהפרת חוקי החיים הטבעיים וכתוצאה מניסיון לא נכון לרפות את המחלות.

המחלות של האדם יש להם ארבעה שלבים: אקוטי, סב אקוטי, כרוני, וניווני.

מחלה אקוטית היא בעצם ניסיון של הגוף להבריא את עצמו, להוציא את הרעלים מתוכו החוצה ע"י כל מיני סימפטומים לא נעימים, שהאנושות בטעות קוראת להם "מחלה" אבל המחלה היא אותיות החלמה, ולכן כל הסימפטומים האלה הם בעצם ניסיון של הגוף לרפא את עצמו.

הגוף צובר שלנו צובר רעלים כאשר אדם חי בצורה לא בריאה, שזה אומר – אוכל מאכלים מזיקים, כגון: הרבה חלבון מן החי, הרבה אוכל משומר עם הרבה צבעי מאכל וחומרי טעם וריח, הרבה מטוגן הרבה תבלינים, הרבה מבושל יותר מידי שכבר מאבד מכל הערכים התזונתיים.

אלכוהול ועישון וזיהום אוויר, ומתחים שיוצרים הרבה הרבה רעלים. ההצטברות של הרעלים האלה גוף נקראת טוקסמיה. והגוף שלנו לא יכול להתמודד עם הטוקסמיה הזאת כאשר היא נשארת בתוכו. מה שקורה הוא מייצר איזושהי מחלה שהיא פעולה בריאה ונכונה וטבעית של הגוף להוציא את הרעלים האלה החוצה. זה בא על ידי סימפטומים שאנחנו מגדירים אותם כמחלה. לדוגמא: האדם מקיא, האדם משלשל, האדם משתעל, יוצאים פריחות מהעור, נהיה לאדם חום וכאב ראש, וליחות, ודלקות. כל התופעות האלה הן תופעות בריאות ונכונות של הגוף, שהוא מנסה להוציא את הרעלים החוצה מהגוף.

הדבר הנכון לעשות בשלב הזה, הוא פשוט לאפשר לגוף להשלים את התהליך הטבעי שהוא עושה, ואז הוא יתחזק יותר כתוצאה מזה והרעלים לא יהיו בגוף יותר, והאדם יוכל להמשיך באורח החיים שלו.

אז כל התופעות האלה, הסימפטומים האלה שאמרתי כרגע הם נקראים בעצם – מחלה אקוטית. בשביל שאדם יוכל לייצר מחלה אקוטית, הגוף צריך כוחות. הוא אוגר את הכוחות האלה ברגע שיש לו מספיק כוחות להתמודד עם כל הסימפטומים הלא נעימים של המחלה, אז הוא מוציא אותה.

ישנם אנשים שחושבים שהם הרבה שנים לא חולים אף על פי שהם חיים אורך חיים מאוד לא בריא והם אומרים, הנה אני חי איך שאני רוצה ואני לא חולה אף פעם. הסיבה לזה היא מכיוון שאין לגוף שלהם מספיק כוחות להתמודד עם המחלה לכן הוא לא מייצר מחלה, אבל בנתים הרעלים מצטברים, האיברים שלהם מתפקדים פחות ופחות ופחות טוב, כי העומס עליהם הוא רב מידי, ולכן חלילה ביום אחד האנשים האלה מקבלים התקף לב, או אירוע מוחי, או מחלות מאוד קשות של שביתת איבר פתאום, וזה כתוצאה מהרעלים שהצטברו הרבה הרבה שנים ולא היה לאדם מספיק כוח בשביל לפלוט אותם החוצה, לעשות פעולה בריאה של הוצאת רעלים שנקראת: מחלה אקוטית – מלשון החלמה. (4:44)

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

מוזמנים לשתף

רוצה להצטרף לקהילה שלנו?

מעוניינים לקבל למייל תכנים וטיפים מעשירים בנושא בריאות הגוף והנפש? 

השאירו פרטים ונהיה בקשר

רוצה להצטרף לקהילה שלנו?

מעוניינים לקבל למייל תכנים וטיפים מעשירים בנושא בריאות הגוף והנפש? 

השאירו פרטים ונהיה בקשר